Men neme een goochelaar, een feestje, kindergezichten besmeurd met taart en knakworsten. Alle ingrediënten voor een geslaagd kinderfeestje. Bij aankoop van drie actieblikken Knacks maak je kans op een geheel verzorgd kinderfeest! Win, win, win. Je steunt ook nog eens het goede doel.

Hoe werkt het?

Je koopt drie actieblikken knacks, vul de unieke codes in op deze website en win een kinderfeestje. En nu niet denken, dat gebeurt mij niet. Want Unilever en Unox geven maar liefst 100! kinderfeestjes weg. Een kinderfeestje bestaat uit een goochelaar die 30-45 minuten komt optreden bij jou thuis. Daarnaast ontvang je een Unox feestpakket.

De unieke actiecodes bevinden zich aan de binnenkant van het etiket. 

Vul deze codes in op de website, daarna ga je verder met je persoonlijke gegevens en je ziet meteen of je in de prijzen bent gevallen.

Wij deden het!

Ook wij willen wel een kinderfeestje winnen. Dus hebben wij voor de lunch knacks gegeten! Wij moeten nog wel een extra blik kopen, omdat wij er maar twee hadden gekocht in plaats van drie. Oeps. Dus of wij iets winnen, maken wij later bekend.

unox

Tot wanneer is de actie geldig?

De actie blikken zullen in de periode van 1 mei tot en met 5 juni 2015 instromen in supermarkten door heel Nederland. De actie loopt van 1 mei 2015 tot en met 31 augustus 2015. De winnaar moet het kinderfeestje binnen drie maanden verzilveren, volg de instructies in de automatische e-mail. De kinderfeestjes kunnen plaatsvinden tussen 1 mei 2015 en 31 augustus 2016.

Kinderfeestje van Unox

Er worden 100 kinderfeestjes verloot ter waarde van 401,71 euro. Het kinderfeestje bestaat uit een goochelaar die 30 a 45 minuten komt optreden en een feestpakket. De inhoud van het feestpakket is als volgt: slingers, goochelattributen, feesthoed, bekertjes, bordjes, servetjes, feesthoedjes, ballonnen, Unox Knaks, Lipton ice tea pakjes, Calvé mayonaise, stoepkrijt en een tafelkleed. Het feestpakket is voor maximaal 15 kinderen.

Doel van Unilever

“Het is ons doel duurzaam leven tot gemeengoed te maken. Wij werken aan een betere toekomst, iedere dag, met merken en diensten die mensen helpen zich goed te voelen, er goed uit te zien en meer uit het leven te halen.”

Leave your vote