Tegenwoordig is er zoveel keus in drank dat je vaak door de bomen het bos niet meer ziet. Iedere streek heeft wel zijn zelfgebrouwen bier en in wijn is er ook volop keus. En dan heb je nog de glazen, boeken en zelfbrouwpakketten. Voor een drankliefhebber dus voldoende keus om een leuk cadeau te kopen. Ik heb het internet weer afgespeurd om de leukste cadeaus te vinden.
Zelfgemaakt
n de lente en zomer is een witbiertje heerlijk en het is nog lekkerder als je hem zelf hebt gemaakt. Dat kan met deze zelfbrouwset. In 12 stappen (ja je moet er wel wat voor over hebben) heb je 5 liter bier. Je moet wel 7 dagen wachten voordat het klaar is dus geduld is een schone zaak maar dan kan je voorlopig genieten van je eigen brouwsel. Proost.
Fokke & Sukke
Wat was het altijd leuk als Fokke & Sukke weer voorbij kwamen op tv of een stripje in de krant. Maar er is ook een boek met de leukste grappen over bier, wijn en sterke drank. Fokke & Sukke aan de drank; als dat maar goed gaat.
Drank op chique
Die dure cognac, whiskey of likeur schenk je natuurlijk niet uit de fles maar uit deze prachtige glazen karaf. Je drank blijft er lang goed in door de lucht- en vloeistofdichte afdichting. Voor de prijs hoef je het niet te laten, want hij ziet er duurder uit dan hij is. Er zijn er trouwens veel verschillenden!
Bier uit alle windstreken
Op ah.nl kan je niet alleen terecht voor je dagelijkse boodschappen maar ze hebben er ook een groot assortiment bier. Van Belgische bieren tot de lokale bieren met de leukste namen zoals de Oersoep uit Nijmegen of Texels Skuumkoppe van Texel. Maar ook bier uit de USA zoals de Flying dog en Brooklyn Brewery. Genoeg keus dus en voor ieder wat wils dus stel een leuk pakketje samen.
Slurpen mag
Toen ik de Slurp wijn op ah.nl zag staan dacht ik gelijk die moet ik proberen, want de naam is al hartstikke leuk. De Slurp wijn is verkrijgbaar in wit (droog en zoet), rosé en rood. De flessen zien er ook nog eens leuk uit met zijn teksten dus een ideaal cadeau om te geven aan een wijnliefhebber.
Image Credits: Pixabay.
